Klachten

U heeft deze pagina geselecteerd omdat u mogelijk niet tevreden bent met één van onze producten of diensten. Dat betreurd ons. Het kan altijd een keer voorkomen dat een product niet doet wat u verwacht of dat een dienst niet is zoals u dat zou moeten zijn. Dat is niet de bedoeling en we willen graag in kennis gesteld worden van uw klacht.

Graag komen we met u in contact met u.
Daarvoor vragen wij u het onderstaande formulier in te vullen en te verzenden.

Vul a.u.b. de vereiste velden in.

Vul a.u.b. de vereiste velden in.

Vul a.u.b. de vereiste velden in.

Ongeldige invoer

Vul a.u.b. de vereiste velden in.

Onze medewerkers van de afdeling klachten zullen de klacht bekijken en proberen naar ieders tevredenheid de klacht op te lossen. Na ontvangst van uw klacht ontvangt u van ons een bevestiging. Wij zullen proberen uw klacht binnen 1 werkdag na ontvangst beantwoorden, mocht het meer tijd nodig hebben, dan zullen wij u hiervan op de hoogte stellen.

Wilt u sneller contact met ons hebben omtrent uw klacht dan vragen we u om contact met ons op te nemen via het telefoonnummer +31 (0)30 - 63 52 000

VEGUARD

Vlierweg 38a

3991 BD  HOUTEN

Telefoon: +31(0) 30 63 52 000

E-mail: Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.

Keurmerk ritregistratie
SCM Kiwa erkend

Micpoint B.V. © 1989 - 2019