Klachten
U heeft deze pagina geselecteerd omdat u mogelijk niet tevreden bent met één van onze producten of diensten. Dat betreurt ons. Het kan altijd een keer voorkomen dat een product niet doet wat u verwacht of dat een dienst niet is zoals dat zou moeten zijn. Dat is niet de bedoeling en we willen graag in kennis gesteld worden van uw klacht.
Graag komen wij met u in contact. Daarvoor vragen wij u het onderstaande formulier in te vullen en te verzenden.
Onze medewerkers van de afdeling "klachten" zullen de klacht bekijken en proberen naar ieders tevredenheid de klacht op te lossen. Na ontvangst van uw klacht ontvangt u van ons een bevestiging. Wij zullen proberen uw klacht binnen 1 werkdag na ontvangst te beantwoorden. Mocht het meer tijd nodig hebben, dan zullen wij u hiervan op de hoogte stellen.
Wilt u sneller contact met ons omtrent uw klacht, neem dan contact met ons op via telefoonnummer +31 (0)30 - 63 52 000.